VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY PRE NÁKUP TOVARU A POUŽÍVANIE SLUŽIEB

1. ÚVODNÉ USTANOVENIA
1. Predmetom týchto všeobecných obchodných podmienok (ďalej len ako „VOP“) spoločnosN Fullframe
s.r.o., so sídlom: Karpatské námesNe 10/A, 831 06 BraNslava, Slovenská republika, IČO: 46 999 337,
registrácia: Obchodný register Okresného súdu BraNslava I, oddiel: Sro, vložka č.: 86971/B (ďalej ako
„Spoločnosť“), je úprava vzájomných práv a povinnosc s tým súvisiacich medzi Zákazníkom a
Spoločnosťou, úprava procesu objednávky a kúpy Tovarov a Služieb, ustanovenie podmienok používania
Služieb a iné skutočnosN relevantné pre využívanie Služieb a kúpu Tovarov SpoločnosN.
2. Zákazník vyjadruje súhlas s týmito VOP, ktorých neoddeliteľnú súčasť tvorí PoliNka ochrany súkromia
zverejnená na Webovom sídle, platnými v čase uzavreNa Zmluvy, v podobe potvrdenia svojej vôle byť ich
ustanoveniami viazaný a to odoslaním objednávkového formulára (Objednávka) v rámci Webového sídla.
3. Právne vzťahy, ktoré nie sú upravené v týchto VOP sa spravujú príslušnými právnymi predpismi
Slovenskej republiky.
4. V prípade, ak jednotlivé ustanovenia upravujúce práva a povinnosN bližšie špecifikujú predmet Zmluvy
(Tovar alebo Služba), na ktorý sa dané ustanovenie vzťahuje, je toto ustanovenie záväzné len pre
uvedený druh Zmluvy, ak Neto VOP neustanovujú inak.
2. VÝKLAD POJMOV
1. Objednávkou sa rozumie návrh na uzavreNe Zmluvy predložený Zákazníkom SpoločnosN prostredníctvom
záväzného elektronického objednávkového formulára uvedeného na Webovom sídle, prostredníctvom
ktorého následne v zmysle článku 3 týchto VOP dochádza k uzavreNu Zmluvy.
2. Spoločnosťou sa rozumie Spoločnosť tak, ako je špecifikovaná v bode 1.1 VOP. Spoločnosť je vlastníkom a
prevádzkovateľom Webového sídla, prostredníctvom ktorého ponúka Tovary a Služby, ktoré sú
predmetom Zmluvy medzi Zákazníkom a Spoločnosťou. Spoločnosť je Zmluvnou stranou.
3. Službou sa rozumie služba poskytnuNa prístupu k online prenosu audio-vizuálneho záznamu podľa
pravidiel špecifikovaných v bode 5 VOP.
4. Tovarom sa rozumejú všetky výrobky umiestnené Spoločnosťou na Webovom sídle, ktoré môžu byť
predmetom Zmluvy medzi Spoločnosťou a Zákazníkom.
5. Webovým sídlom sa rozumie internetová stránka www.libertasfilm.sk.
6. Zákazníkom sa rozumie spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Zmluvy nekoná v rámci
predmetu svojej podnikateľskej činnosN, zamestnania alebo povolania. Zákazník je Zmluvnou stranou.
7. Zmluvou sa rozumie zmluva v elektronickej podobe, ktorá má spravidla formu pristúpenia k týmto VOP,
a ktorej súčasťou je aj PoliNka ochrany súkromia a všetky súvisiace právne dokumenty, informácie
a pokyny súvisiace s uzavrecm Zmluvy a plnením vzájomných povinnosc SpoločnosN a Zákazníka,
platných v čase uzavreNa Zmluvy.
8. Zmluvnou stranou sa rozumie Spoločnosť a Zákazník, ktorí navzájom uzavreli Zmluvu.
3. PREDMET ZMLUVY A POSTUP JEJ UZAVRETIA
PREDMET ZMLUVY
1. Zákazník sa má možnosť na Webovom sídle SpoločnosN oboznámiť so Spoločnosťou ponúkanou Službou
poskytnuNa prístupu k audio-vizuálnemu záznamu, ktorým je filmový záznam, sprístupnený Zákazníkovi,
ktorý si Službu zakúpi, v deň, čas a v trvaní, podľa informácií uvedených na Webovom sídle SpoločnosN.
2. Zákazník, ktorý si Službu sprístupnenia audio-vizuálneho záznamu zakúpi, má možnosť sledovať filmový
záznam na Webovom sídle SpoločnosN, po zadaní jedinečného kódu, ktorého poskytnuNe tvorí súčasť
Služby SpoločnosN. Audio-vizuálny záznam má charakter živého vysielania, s možnosťou zhliadnuNa len
v Spoločnosťou vymedzenom časovom rozhraní, preto je pre Zákazníka informácia o presnom dátume
a čase jeho spustenia podstatná. Po uplynuc lehoty, v rámci ktorej je Zákazníkovi audio-vizuálny záznam
sprístupnený, bude odkaz ako aj jedinečný kód na poskytnuNe Služby znefunkčnený a po jej uplynuc
nebude Zákazníkovi umožnené Službu ďalej, ani opätovne využiť.
3. Spoločnosť preto na svojom Webovom sídle sprístupní špecifikáciu svojej Služby minimálne v rozsahu
potrebnom a nevyhnutnom na riadne oboznámenie Zákazníka s hlavnými vlastnosťami Služby, ktorými
sú najmä:
a. názov filmu, ktorý je zachytený na audio-vizuálnom zázname;
b. dátum, kedy bude na Webovom sídle možné prostredníctvom jedinečného kódu sledovať audiovizuálny záznam (tzv. deň premiéry),
c. dobu, po ktorú bude Zákazníkovi audio-vizuálny záznam v deň v zmysle písm. b. tohto bodu VOP
sprístupnený,
d. čas, od ktorého bude audio-vizuálny záznam v deň a po dobu podľa písm. b. a c. tohto bodu VOP
Zákazníkovi sprístupnený.
4. Zákazník má so Spoločnosťou možnosť uzavrieť aj Zmluvu, predmetom ktorej je záväzok SpoločnosN
dodať Zákazníkom zvolený Tovar a záväzok Zákazníka za tento Tovar riadne zaplaNť. Tovar predstavuje
hmotný predmet dodaný v množstve a akosN podľa voľby Zákazníka, ktorý sa Zákazníkovi vyhotovuje
v zmysle jeho Objednávky na mieru podľa voľby Zákazníka (voľba konkrétneho dizajnu na konkrétnom
druhu Tovaru), v dôsledku čoho sa predlžuje štandardná doba dodania tak, ako je bližšie špecifikované
v bodoch 5.1 až 5.5 týchto VOP.
POSTUP UZAVRETIA ZMLUVY
5. Zákazník uzatvára so Spoločnosťou Zmluvu prostredníctvom Webového sídla. UzavreNu Zmluvy
predchádzajú úkony vykonané Zákazníkom na Webovom sídle v rozsahu:
a. voľba konkrétneho Tovaru a/alebo Služby,
b. vyplnenie objednávkového formulára a odoslanie Objednávky,
c. voľba spôsobu platby,
d. v prípade nákupu Tovarov voľba spôsobu dodania,
e. platba za vybratú Službu a/alebo Tovar.
2
6. V prípade uzavreNa Zmluvy, ktorej predmetom je kúpa Tovaru, si Zákazník zvolí Tovar, ktorý má byť
predmetom Zmluvy stlačením tlačidla „Pridať do košíka“. Tovar bude priradený do zoznamu takto
zvolených Tovarov, ktorý je kedykoľvek k dispozícii k nahliadnuNu Zákazníkovi.
7. V prípade uzavreNa Zmluvy, ktorej predmetom je poskytnuNe Služby, si Zákazník zvolí konkrétny audiovizuálny záznam, ktorý je predmetom Služby, čím sa priamo dostane k ďalšiemu úkonu, ktorým je
vyplnenie záväznej Objednávky.
8. Objednávku Zákazník vyhotovuje prostredníctvom elektronického objednávkového formulára na
Webovom sídle. Za okamih predloženia Objednávky ako návrhu na uzavreNe Zmluvy sa rozumie okamih
stlačenia tlačidla s označením „objednávka s povinnosťou platby “, ktorá je súčasne funkciou na zaslanie
Objednávky.
9. V rámci záväznej Objednávky je Zákazník povinný vyplniť Spoločnosťou požadované údaje a zvoliť si
spôsob platby za Tovar a/alebo Službu spomedzi možnosc uvedených v elektronickom objednávkovom
formulári, ktorými sú:
a. Trustpay,
b. CDpay.
10. Odoslaním Objednávky Zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil a/alebo bol Spoločnosťou oboznámený
o hlavných vlastnosNach Tovaru a/alebo Služby, o ich celkovej cene a ostatných nákladoch, ktorými sú
najmä, avšak nie výlučne náklady na dopravu, dodanie, poštovné a/alebo o skutočnosN, že takéto
náklady alebo poplatky môžu byť neskôr zarátané do celkovej ceny, ak ich nemožno určiť vopred.
11. Zákazník zároveň potvrdzuje, že sa oboznámil a/alebo bol Spoločnosťou oboznámený o tom, že je za
tovar a Spoločnosťou uvedené náklady a poplatky povinný zaplaNť konkrétnu kúpnu cenu, ako aj
o platobných podmienkach, dodacích podmienkach, lehote, do ktorej sa Spoločnosť zaväzuje dodať Tovar
a/alebo poskytnúť Službu a informáciách o postupe uplatňovania a vybavovania reklamácií.
12. Po odoslaní záväznej Objednávky bude táto u SpoločnosN zaevidovaná, o čom bude Zákazník
informovaný prostredníctvom e-mailu.
13. V prípade odoslania Objednávky Služby dostane Zákazník v rámci e-mailu o zaevidovaní Objednávky aj
jedinečný kód, po zadaní ktorého mu bude Služba prístupu k audio-vizuálnemu záznamu poskytnutá, čím
dochádza k uzavreNu Zmluvy.
14. K uzavreNu Zmluvy o kúpe Tovaru dochádza až po kontrole Zákazníkom zaslanej záväznej Objednávky
a následným zaslaním potvrdenia o prijac Objednávky Spoločnosťou. Zákazník má právo Objednávku
zrušiť až do okamihu prijaNa potvrdenia o prijac Objednávky Spoločnosťou. Súčasťou potvrdenia o prijac
Objednávky sú aj Neto VOP SpoločnosN, faktúra, ktorá obsahuje základné údaje Zmluvy, ako aj formulár
na odstúpenie od Zmluvy.
15. V prípade, ak medzi zaslaním záväznej Objednávky Zákazníka a prijacm Objednávky Spoločnosťou príde
k nedostupnosN Tovaru, bude o tom Spoločnosť bezodkladne informovať Zákazníka prostredníctvom
kontaktných údajov obsiahnutých v objednávkovom formulári. Spoločnosť má v takom prípade právo
Objednávku Zákazníka zrušiť.
16. Predmetom Zmluvy je Tovar a jeho príslušenstvo v množstve a akosN zvolenej Zákazníkom, a/alebo
Služba zvolená Zákazníkom.
17. Predmetom Zmluvy sú aj práva a povinnosN oboch Zmluvných strán a iné relevantné skutočnosN
ustanovené Zmluvou.
4. KÚPNA CENA
1. Kúpna cena predstavuje sumu vyjadrenú v peniazoch, v mene Euro alebo vo virtuálnej mene, ktorá je
účtovaná za Tovar a/alebo Službu zvolenú Zákazníkom v rámci Objednávky. S výškou ceny sa má Zákazník
možnosť oboznámiť ešte pred záväzným odoslaním Objednávky. Osobitne upozorňujeme na skutočnosť,
že povinnosť uhradiť cenu Služieb vzniká bezprostredne po vyplnení záväzného Objednávkového
formulára.
3
2. Cenu účtovanú za Tovar a/alebo Službu, ktorá je predmetom Zmluvy, je potrebné uhradiť v podobe (i)
bezhotovostného prevodu v prospech bankového účtu SpoločnosN, alebo (ii) úhradou prostredníctvom
príslušnej virtuálnej meny / kryptomeny cez platobný systém CDpay.
3. Poplatky za prevod finančných prostriedkov znáša Zákazník, pričom prípadné poplatky nie sú účtované
Spoločnosťou, ale subjektom, ktorý prevod finančných prostriedkov zabezpečuje.
4. Všetky ceny sú uvedené s daňou z pridanej hodnoty (ďalej len ako „DPH“), pokiaľ nie je na Webovom
sídle alebo pri cene Tovaru uvedené inak.
5. DODANIE TOVARU A POSKYTNUTIE SLUŽBY
DODANIE TOVARU
1. Spoločnosť sa zaväzuje dodať Tovar, ktorý je predmetom Zmluvy najneskôr do 30 (slovom: tridsiaNch)
pracovných dní od uhradenia kúpnej ceny Zákazníkom.
2. V prípade, ak Spoločnosť nemá Zákazníkom zvolený Tovar k dispozícii na sklade, zaväzuje sa Tovar dodať
najneskôr do 10 (slovom: desiaNch) týždňov od uhradenia kúpnej ceny Zákazníkom. O tejto skutočnosN
je Spoločnosť povinná Zákazníka informovať pri potvrdení prijaNa Objednávky. V rámci zabezpečovania
Tovaru Zákazníkom môže prísť k nečakaným udalosNam (spôsobeným napríklad v dôsledku vyššej moci),
ktoré Spoločnosť nie je schopná ovplyvniť a preto nenesie zodpovednosť za škodu spôsobenú v prípade
prekročenia uvedenej lehoty.
3. Úhradou kúpnej ceny sa rozumie moment pripísania kúpnej ceny na účet SpoločnosN.
4. V prípade, ak Spoločnosť nie je schopná vyššie uvedenú dobu dodania z technických dôvodov splniť,
zaväzuje sa o tom bezodkladne informovať Zákazníka. Zákazníkovi bude poskytnutá možnosť dohody o
dodaní Tovaru v náhradnej lehote, o poskytnuc iného Tovaru v rovnakej kvalite a cene, alebo o inom
náhradnom plnení. Ak Zákazník nepristúpi k uvedenej dohode medzi ním a Spoločnosťou, je Spoločnosť
povinná najneskôr do 14 (slovom: štrnásNch) dní od oznámenia nesplniteľnosN doby dodania Zákazníkovi
vráNť cenu zaplatenú za Tovar, a to rovnakým spôsobom, aký bol použitý pri platbe kúpnej ceny, pokiaľ sa
Spoločnosť a Zákazník nedohodnú inak.
5. Náklady na dodanie Tovaru znáša Zákazník a je o ich výške informovaný včas pred odoslaním záväznej
Objednávky, a v prípade, ak nie je možné v tomto okamihu ich výšku jednoznačne určiť, je Zákazník
informovaný o tom, že Neto náklady budú súčasťou konečnej kúpnej ceny za Tovar.
POSKYTNUTIE SLUŽBY
6. Vzhľadom na skutočnosť, že k poskytnuNu Služieb (najmä v časN poskytnuNa jedinečného kódu)
dochádza bezprostredne po uzavrec Zmluvy, je Zákazník povinný vyjadriť výslovný súhlas so začacm
poskytovania Služieb pred uplynucm lehoty na odstúpenie od Zmluvy a zároveň vyhlásenie o tom, že bol
o týchto následkoch riadne poučený v zmysle § 4 ods. 8 zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa
pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy
uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
7. Jedinečný kód, ktorý Zákazník dostane po uzavrec Zmluvy so Spoločnosťou je následne v tzv. deň
premiéry podľa bodu 3.3b VOP možné na Webovom sídle SpoločnosN aplikovať, čím sa po jeho zapísaní
Zákazníkovi zobrazí audio-vizuálny obsah k zhliadnuNu.
8. Služby má Zákazník právo využívať výhradne v rozsahu a v zmysle tohto článku VOP a článku 8 týchto
VOP. Akýkoľvek spôsob využívania Služieb nezodpovedajúci týmto ustanoveniam môže byť považovaný
za nekalé konanie a zneužívanie Služieb, na ktoré sú naviazané právne následky.
9. Uzavrecm Zmluvy sa Zákazník zaväzuje k tomu, že Služby, ich obsah a akékoľvek dáta poskytované v
rámci plnenia Služieb bude využívať výhradne na svoju vlastnú potrebu. Vlastnou potrebou sa rozumie
využívanie Služieb za účelom zhliadnuNa audio-vizuálneho obsahu, pričom konečný vzťah využívania
4
Služieb predstavuje výhradne bezprostredný vzťah medzi Zákazníkom a Spoločnosťou. Služby preto nemá
Zákazník právo využívať napríklad na ich ďalšie poskytovanie trecm stranám alebo na komerčné využiNe,
využívať ich na účely priameho markeNngu alebo ich za účelom v zmysle tohto bodu zhromažďovať a
podobne.
10. Zákazník má zakázané poškodzovať fungovanie a štruktúru Webového sídla tým, že obchádza alebo
porušuje bezpečnostné opatrenia, nahráva súbory obsahujúce víry alebo škodlivé programy alebo
vykonáva iné nekalé alebo proNprávne konanie porušujúce právne predpisy alebo práva SpoločnosN.
6. ZRUŠENIE ZMLUVY
1. Zmluvu je možné zrušiť nasledujúcimi spôsobmi:
a. odstúpením zo strany SpoločnosN z dôvodov podľa bodu 10.1 týchto VOP,
b. odstúpením zo strany SpoločnosN z dôvodu, ak Zákazník svojim konaním akýmkoľvek spôsobom
porušuje alebo neplní ustanovenia týchto VOP, bez nároku na náhradu za nevyužitú časť Služby,
c. odstúpením od Zmluvy Zákazníkom, ktorým je spotrebiteľ, podľa článku 7 týchto VOP.
2. Ak dôjde k odstúpeniu od Zmluvy v zmysle bodu 6.1 písm. a. týchto VOP, Zákazník má právo na vrátenie
kúpnej ceny za nedodaný Tovar, ktorý je predmetom Zmluvy od ktorej sa odstupuje, a to do 14 (slovom:
štrnásNch) dní od doručenia odstúpenia. Uvedené neplac, ak sa Zmluvné strany dohodli na náhradnom
plnení.
7. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY SO SPOTREBITEĽOM
1. Po uzavrec Zmluvy o kúpe Tovaru prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku, teda v podobe
elektronického objednávkového formulára, má Zákazník, ktorým je Spotrebiteľ, právo odstúpiť od
Zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 (slovom: štrnásNch) dní odo dňa prevzaNa Tovaru, pričom táto lehota
sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od Zmluvy bolo odoslané SpoločnosN najneskôr v
posledný deň lehoty. Tovar sa považuje za prevzatý Spotrebiteľom okamihom, keď Spotrebiteľ alebo ním
určená treNa osoba, s výnimkou dopravcu, prevezme všetky časN objednaného Tovaru, alebo ak sa:
a. Tovary objednané Spotrebiteľom v jednej Objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzaNa
Tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
b. dodáva Tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzaNa posledného dielu
alebo posledného kusu,
c. Tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzaNa prvého dodaného
tovaru.
2. Po uzavrec Zmluvy o poskytnuc Služby prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku, teda
v podobe elektronického objednávkového formulára, má Zákazník, ktorým je Spotrebiteľ, právo odstúpiť
od Zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 (slovom: štrnásNch) dní odo dňa uzavreNa zmluvy o poskytnuc
Služby. Vzhľadom na skutočnosť, že Služba je v zmysle bodu 5.6 týchto VOP poskytovaná bezodkladne,
stráca Zákazník okamihom udelenia svojho výslovného súhlasu so začacm poskytovania Služieb pred
uplynucm lehoty na odstúpenie od Zmluvy právo na odstúpenie od Zmluvy.
3. Nakoľko sú Služby SpoločnosN poskytované v podobe tzv. elektronického obsahu inak ako na hmotnom
nosiči, po splnení podmienky v zmysle bodu 7.2 týchto VOP znamená, že Zákazník stráca právo na
akékoľvek vrátenie peňazí uhradených za Služby.
4. Spotrebiteľ svoje právo odstúpiť od Zmluvy uplatňuje písomne na adrese sídla SpoločnosN, e-mailom na
adrese libertasfilm@protonmail.com alebo iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosN, že došlo k
odstúpeniu od Zmluvy.
5
5. Spotrebiteľ použije na odstúpenie od Zmluvy formulár, ktorý mu bol doručený v rámci potvrdenia
o prijac Objednávky SpoločnosN. V prípade, ak tento formulár Spotrebiteľ k dispozícii nemá, má k nemu
prístup na Webovom sídle SpoločnosN.
6. Spotrebiteľ je povinný niesť dôkazné bremeno o odstúpení od Zmluvy, preto mu odporúčame uchovať si
akýkoľvek doklad, prípadne iný dôkaz o uplatnení svojho práva.
7. V prípade, že Spotrebiteľ svoje právo odstúpiť od Zmluvy, ktorej predmetom je kúpa Tovaru, uplatní, vráN
Tovar SpoločnosN v lehote do 14 (slovom: štrnásNch) dní odo dňa, keď svoje právo odstúpiť od Zmluvy
uplatnil, najneskôr však odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy SpoločnosN.
8. Tovar musí byť zaslaný alebo odovzdaný SpoločnosN s dokladom o kúpe, s kompletným príslušenstvom,
dokumentáciou a obalom. Spotrebiteľ má právo Tovar rozbaliť a odskúšať spôsobom vhodným na
zistenie vlastnosc a funkčnosN Tovaru tak, ako by skúšku vykonal v predajni.
9. Spotrebiteľ nie je oprávnený zaobchádzať s Tovarom tak, aby znížil jeho hodnotu. Ak Spoločnosť zisc, že
Spotrebiteľ zaobchádzal s Tovarom spôsobom, ktorý prekračuje rámec nevyhnutný na zistenie vlastnosc
a funkčnosN Tovaru, bude Spotrebiteľ povinný zodpovedať za zníženie hodnoty Tovaru.
10. Pri odstúpení od Zmluvy znáša Spotrebiteľ náklady na vrátenie Tovaru. Toto ustanovenie neplac
v prípade, ak Spotrebiteľ odstupuje od Zmluvy z dôvodu, že dodaný Tovar nebol v súlade s obsahom
Objednávky Spotrebiteľa alebo nemá vlastnosN, o ktoré Spotrebiteľ prejavil záujem a ktoré sa zhodujú s
popisom poskytnutým Spoločnosťou.
11. Spoločnosť sa zaväzuje bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 (slovom: štrnásNch) dní odo dňa
doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy, vráNť Spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na
základe Zmluvy alebo v súvislosN s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných
nákladov a poplatkov, a to rovnakým spôsobom, aký bol použitý Spotrebiteľom pri platbe za tovar, pokiaľ
sa Zákazník so Spoločnosťou nedohodnú inak. Zároveň však plac, že Spoločnosť nie je povinná vráNť
Spotrebiteľovi všetky platby podľa tohto bodu v prípade, ak mu vrátený Tovar stále nebol doručený.
12. Spoločnosť sa zaväzuje uhradiť náklady na dopravu, dodanie a poštovné len v rozsahu najlacnejšieho
a bežného spôsobu doručenia pre konkrétny typ Tovaru.
8. PRÁVA DUŠEVNÉHO VLASTNÍCTVA
1. Zákazník, ktorý nadobudne vlastnícke právo k Tovarom na základe Zmluvy nenadobúda právo
k predmetom duševného vlastníctva, ktoré sú súčasťou Tovaru, napríklad vo forme ochrannej známky,
obchodného názvu alebo patentu, ak Zmluva neustanovuje inak.
2. Zákazník je zároveň povinný dodržiavať všetky podmienky využívania Webového sídla, ktoré Spoločnosť
zverejnila na samostatnej podstránke Webového sídla, pričom Zákazník jeho používaním nenadobúda
žiadne právo k predmetom duševného vlastníctva.
3. V prípade, ak je predmetom zmluvného vzťahu medzi Zákazníkom a Spoločnosťou poskytnuNe Služby,
ktorá predstavuje sprístupnenie audio-vizuálneho záznamu na Webovom sídle SpoločnosN, berie
Zákazník na vedomie, že konkrétny audio-vizuálny záznam, ako aj samotný obsah Webového sídla
vrátane, avšak nielen, produktov, grafických zobrazení, užívateľského rozhrania, obsahu textov, loga,
dizajnov, databáz a zdrojových kódov, ako aj celkového audio-vizuálneho záznamu – filmu, obsahujú
chránené informácie a materiály, ktorých vlastníkom alebo držiteľom je vždy Spoločnosť a ktoré sú
chránené príslušnými právnymi predpismi upravujúcimi práva duševné vlastníctva a inými právnymi
predpismi, vrátane, avšak nielen, predpisov autorského práva. Používateľ Webstránky a Služby sa
zaväzuje, že bude používať takéto chránené informácie alebo materiály výlučne na účely používania
Služby v zmysle ustanovení týchto VOP. Zákazník sa zaväzuje, že nebude žiadnym spôsobom chránené
informácie a materiály kopírovať, reprodukovať, upravovať, požičiavať, prenajímať, vypožičiavať,
opätovne publikovať, predávať, rozširovať, sťahovať alebo vytvárať odvodené diela a nebude používať
Službu a Webové sídlo akýmkoľvek neoprávneným spôsobom, vrátane, avšak nielen, neoprávneného
vstupu alebo preťažovania sieťovej kapacity. Pre akékoľvek použiNe chránených informácií a materiálov,
6
okrem samotného používania Webové sídla a Služby v súlade s týmito VOP, je potrebné získať
predchádzajúci písomný súhlas SpoločnosN.
4. Ak dôjde k používaniu Služieb v rozpore s ustanoveniami, najmä avšak nie výlučne tohto článku VOP,
alebo inými zmluvnými dokumentmi, vrátane akejkoľvek formy zneužívania Služieb alebo porušenia
zmluvných povinnosc zo strany Zákazníka, vznikne SpoločnosN právo na prerušenie poskytovania Služieb.
Zákazník sa svojím konaním vzdáva počas trvania uvedeného prerušenia akejkoľvek finančnej
kompenzácie, naturálnej alebo akejkoľvek inej náhrady za takto nespotrebované Služby.
5. V prípade, ak Zákazník neoprávnene použije audio-vizuálny záznam alebo inú časť Služby, Tovaru či
Webového sídla, predovšetkým v rozpore s ustanoveniami týchto VOP a platnou legislacvou, najmä
avšak nie výlučne v oblasN autorského práva a ďalších práv duševného vlastníctva, vznikne Zákazníkovi
povinnosť uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 500 € (slovom: päťsto eur) za každé takéto porušenie.
SpoločnosN zostáva zachovaný aj v prípade uhradenia zmluvnej pokuty nárok na náhradu škody
spôsobenej porušením pravidiel používania Služby podľa týchto VOP.
9. REKLAMÁCIA
REKLAMÁCIA SLUŽBY
1. Spoločnosť zodpovedá za vady, ktoré má Služba počas celej platnosN Zmluvy uzavretej v zmysle VOP.
Spoločnosť však nezodpovedá za vady, ktoré majú pôvod v používaní Služieb spôsobom, ktorý nie je v
súlade s VOP alebo je proNprávny.
2. Vada môže s prihliadnucm na povahu nami poskytovaných Služieb spočívať najmä v nedostupnosN
Služieb.
3. Zákazník môže uplatniť Reklamáciu prostredníctvom elektronickej komunikácie, najmä na e-mailovej
adrese libertasfilm@protonmail.com.
REKLAMÁCIA TOVARU
4. Spoločnosť zodpovedá za vady, ktoré má Tovar počas záručnej doby, ktorá predstavuje 24 (slovom:
dvadsaťštyri) mesiacov odo dňa prevzaNa Tovaru Zákazníkom. Spoločnosť však nezodpovedá za vady,
ktoré majú pôvod v používaní Tovaru spôsobom, ktorý nie je v súlade s VOP alebo je proNprávny, alebo
za vady, ktoré neboli uplatnené bezodkladne.
5. Zákazník môže uplatniť Reklamáciu prostredníctvom elektronickej komunikácie, najmä na e-mailovej
adrese libertasfilm@protonmail.com a písomne na adrese Fullframe s.r.o. Karpatské námesNe 10/A,
83106 BraNslava, kam zasiela aj reklamovaný Tovar so záručným listom a dokladom o kúpe Tovaru.
POSTUP UPLATNENIA A VYBAVENIA REKLAMÁCIE
6. V Reklamácii Zákazník uvedie najmä informáciu o:
a. povahe vady,
b. časovom trvaní vady v prípade vady Služby,
c. dátume vyskytnuNa vady v prípade vady Služby.
7. Spoločnosť má právo požiadať osobu, ktorá Reklamáciu uplatňuje, o preukázanie skutočnosN, že je
Zmluvnou stranou alebo osobou oprávnenou na používanie Služieb zo strany Zmluvnej strany.
8. V prípade uplatnenia Reklamácie má Zákazník nasledujúce práva:
a. ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Zákazník právo, aby bola bezplatne, včas a riadne
odstránená. Spoločnosť je povinná vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Zákazník môže
7
namiesto odstránenia vady požadovať výmenu Služby a/alebo Tovaru, alebo ak sa vada týka len
súčasN Služby a/alebo Tovaru, výmenu súčasN, ak tým SpoločnosN nevzniknú neprimerané
náklady vzhľadom na cenu Služby a/alebo Tovaru, alebo závažnosť vady. Spoločnosť môže vždy
namiesto odstránenia vady poskytnúť Zákazníkovi novú Službu a/alebo Tovar, ak to Zákazníkovi
nespôsobí závažné ťažkosN.
b. ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa Služba a/alebo Tovar mohli
riadne užívať ako bez vady, má Zákazník právo na výmenu Služby a/alebo Tovaru, alebo má právo
od Zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú Zákazníkovi, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak
však Zákazník nemôže pre opätovné vyskytnuNe sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád
Službu a/alebo Tovar riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má Zákazník právo na
primeranú zľavu z ceny Služby a/alebo Tovaru.
9. Zákazník uvedie, ktoré z práv podľa bodu 9.8 týchto VOP má záujem zrealizovať.
10. Spoločnosť pri uplatnení Reklamácie vydá Zákazníkovi 1 (slovom: jedno) vyhotovenie Protokolu o
reklamácii, ktorý predstavuje potvrdenie o uplatnení Reklamácie. Na Protokole o reklamácii Spoločnosť
vyznačí deň uplatnenia Reklamácie. Ak nie je možné Protokol o reklamácii vydať ihneď, musí sa doručiť
bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s Protokolom o vybavení Reklamácie. V prípade, ak
Zákazník uplatní Reklamáciu formou elektronickej komunikácie, doručí Spoločnosť Protokol o reklamácii,
ako aj Protokol o vybavení Reklamácie formou elektronickej komunikácie prostredníctvom e-mailu.
11. Protokol o uplatnení reklamácie je formulár, ktorý doručí Spoločnosť Zákazníkovi a predstavuje
potvrdenie o uplatnení Reklamácie. Protokol o reklamácii musí obsahovať:
a. evidenčné číslo Reklamácie,
b. idenNfikačné údaje Zákazníka,
c. idenNfikačné údaje SpoločnosN (obchodné meno, sídlo, IČO, telefónne číslo, e-mail, meno a
priezvisko osoby vybavujúcej Reklamáciu),
d. deň zaslania Protokolu,
e. popis vady,
f. právo požadované Zákazníkom v súlade s §622 a §623 Občianskeho zákonníka (bod 9.8 VOP),
g. zoznam a názov príloh.
12. Prílohami protokolu o reklamácii sú napríklad fotodokumentácia zistenej vady.
13. Protokol o vybavení reklamácie vydáva Spoločnosť ako doklad o ukončení a vybavení Reklamácie jedným
zo spôsobov podľa ustanovení tohto článku týchto VOP. Protokol o vybavení reklamácie musí obsahovať:
a. evidenčné číslo Reklamácie,
b. idenNfikačné údaje Zákazníka (meno a priezvisko, adresa na doručovanie, telefónne číslo, e-mail),
c. idenNfikačné údaje SpoločnosN (obchodné meno, sídlo, IČO, telefónne číslo, e-mail, meno a
priezvisko osoby, ktorá vybavovala Reklamáciu v mene SpoločnosN),
d. deň začaNa reklamačného konania,
e. spôsob vybavenie Reklamácie.
14. Reklamáciu sa usilujeme vybaviť pokiaľ možno bezodkladne. Ak však ide o technicky zložité prípady,
vyhradzujeme si právo na vybavenie reklamácie do 30 (slovom: tridsiaNch) dní od uplatnenia
Reklamácie.
15. Ak nevybavíme Reklamáciu do 30 (slovom: tridsiaNch) dní, máte právo na odstúpenie od Zmluvy alebo
na výmenu Služby a/alebo Tovaru za novú Službu a/alebo Tovar.
10. VYLÚČENIE ZODPOVEDNOSTI
1. Spoločnosť sa usiluje o neustále zabezpečenie ponúkaných Tovarov a Služieb, sústavnú dostupnosť ich
objednania prostredníctvom Webového sídla a bezproblémové doručenie a poskytnuNe Zákazníkom.
8
Avšak v prípadoch objekcvnych a neodvráNteľných technických prekážok alebo iných skutočnosc
spôsobujúcich nemožnosť plnenia za takéto poruchy, ktoré Spoločnosť nevie ovplyvniť, nezodpovedá.
Vyvíja však čo možno najväčšie úsilie v záujme neodkladného riešenia vzniknutých prekážok.
2. Spoločnosť má právo kedykoľvek ukončiť svoju podnikateľskú činnosť, poskytovanie Tovarov a/alebo
Služieb a prevádzku Webového sídla alebo jeho časN a neuzavrieť tak nové Zmluvy s ďalšími Zákazníkmi.
3. Spoločnosť sa usiluje o neustále a bezporuchové sprístupnenie Webového sídla. Spoločnosť však nebude
niesť zodpovednosť, ak z nejakého dôvodu Webové sídlo nie je dostupné počas akéhokoľvek časového
obdobia. Prístup na toto Webové sídlo môže byť pozastavený kedykoľvek bez predchádzajúceho
upozornenia. Vyhradzujeme si právo obmedziť prístup len na určité časN nášho Webového sídla, alebo
dokonca aj na celé Webové sídlo, podľa nášho uváženia. V tejto súvislosN je zakázané obchádzať alebo
pokúsiť sa obísť akékoľvek obmedzenia prístupu na našom Webovom sídle.
4. V prípade zmluvného vzťahu medzi Zákazníkom a Spoločnosťou, ktorého predmetom je poskytnuNe
Služby prístupu audio-vizuálneho záznamu, ak príde k znemožneniu zhliadnuNa audio-vizuálneho
záznamu, Spoločnosť:
a. má právo, avšak nie povinnosť poskytnúť Zákazníkovi možnosť náhradného termínu a umožniť tak
prístup k audio-vizuálnemu záznamu za predpokladu, že k nemožnosN zhliadnuť audio-vizuálny
záznam prišlo v dôsledku objekcvnych a neodvráNteľných technických prekážok alebo iných
skutočnosc, ktoré Spoločnosť nemohla ovplyvniť, alebo v dôsledku skutočnosc spočívajúcich na
strane Zákazníka,
b. poskytne súčinnosť a vysporiada sa s vadami Služby v zmysle uplatnenej reklamácie Zákazníka
podľa ustanovení článku 9 VOP za predpokladu, že k nemožnosN zhliadnuť audio-vizuálny záznam
prišlo v dôsledku vád a skutočnosc spočívajúcich na strane SpoločnosN.
11. KOMUNIKÁCIA, OZNAMOVANIE A DORUČOVANIE
1. Spoločnosť a Zákazník sa dohodli, že v prípade doručovania vzájomnej korešpondencie sa doručením
v zmysle týchto VOP rozumie doručenie písomného obsahu na elektronickú adresu
libertasfilm@protonmail.com alebo doporučene poštou alebo kuriérom na adresu sídla SpoločnosN. Za
deň doručenia sa považuje aj deň, v ktorý Spoločnosť alebo Zákazník odmietne prevziať doručovanú
písomnosť, alebo v deň vrátenia zásielky s vyznačenou poznámkou „adresát neprevzal v odbernej
lehote“, „adresát sa odsťahoval“, „adresát je neznámy“, alebo iná poznámka podobného významu. Pri
elektronickom doručovaní písomnosc e-mailovou poštou sa písomnosť považuje za doručenú v deň
nasledujúci po dni jej odoslania. Pre potreby doručovania prostredníctvom pošty sa použijú adresy
uvedené v Zmluve (Objednávke), resp. v elektronickom objednávkovom formulári ibaže odosielajúcej
Zmluvnej strane adresát písomnosc oznámil novú adresu, prípadne novú elektronickú adresu na
doručovanie písomnosc.
12. RIEŠENIE SPOROV A PRÍSLUŠNOSŤ SÚDOV
1. Spoločnosť a Zákazník uzavrecm Zmluvy vyjadrujú súhlas s tým, že všetky prípadne spory vzniknuté v
súvislosN s plnením záväzkov podľa Zmluvy budú prednostne riešiť mimosúdnou cestou, a to
rokovaniami alebo vzájomnou dohodou. V prípade, ak Spoločnosť a Zákazník nevyriešia vzájomné spory
mimosúdnou cestou, sú oprávnení riešiť Neto spory súdnou cestou v zmysle príslušných platných
právnych predpisov Slovenskej republiky. Miestna príslušnosť súdu je daná v súlade so zákonom č.
160/2015 Z. z. Civilný sporový poriadok v znení neskorších predpisov.
2. V prípade, ak Spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, akým Spoločnosť vybavila jeho reklamáciu, alebo
ak má pocit, že prišlo k porušeniu jeho práv zo strany SpoločnosN, má právo obráNť sa na Spoločnosť so
žiadosťou o nápravu. V prípade, ak na žiadosť Spoločnosť nereaguje do 30 (slovom: tridsiaNch) dní od jej
odoslania, alebo ju zamietne, má Zákazník, ktorým je spotrebiteľ právo obráNť sa na niektorý zo
9
subjektov alternacvneho riešenia sporov, ktorým je aj Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A,
P.O. Box č. 5, 820 07 BraNslava. Zoznam subjektov alternacvneho riešenia sporov je prístupný na stránke
Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky pod týmto odkazom: hÇps://www.mhsr.sk/obchod/
ochrana-spotrebitela/alternaNvne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternaNvnehoriesenia-spotrebitelskych-sporov-1.
3. Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, môže na alternacvne riešenie sporov využiť aj plaÉormu Európskej
komisie, dostupnej pod týmto odkazom: hÇp://ec.europa.eu/consumers/odr/.
4. Podnety alebo sťažnosN Zákazníkov Spoločnosť prijíma na korešpondenčnej adrese uvedenej v záhlaví
týchto VOP a na e-mailovej adrese libertasfilm@protonmail.com.
13. ZMENA VOP
1. Touto cestou si Spoločnosť vyhradzuje právo na zmenu týchto VOP. Pravidlá vzťahujúce sa na vzniknutý
obchodnoprávny alebo občianskoprávny vzťah medzi Spoločnosťou a Zákazníkom vyplývajú zo znenia
VOP v čase, kedy prišlo k uzavreNu Zmluvy.
2. Ak sa niektoré ustanovenie VOP stane vo vymedzenom rozsahu neplatné, neúčinné, resp.
nevykonateľné, ostatné ustanovenia, týmto nedotknuté, zostávajú v platnosN v plnom rozsahu.
Spoločnosť v takomto prípade nahradí takéto ustanovenie platným, účinným a vykonateľným
ustanovením, ktoré sa bude čo najmenej odlišovať od princípov dohodnutých v týchto VOP pri zachovaní
ekonomického a právneho účelu a zmyslu nahrádzaného ustanovenia.
3. Na účely spracovania Vašich osobných údajov je Spoločnosť v pozícii samostatného prevádzkovateľa
osobných údajov.
14. ORGÁN DOHĽADU
Orgánom dohľadu Prevádzkovateľa je:
Inšpektorát SOI pre BraNslavský kraj
Odbor výkonu dozoru
Prievozská 32, P.O. Box 5
820 07 BraNslava 27
Slovenská republika
Miesto: BraNslava, Slovenská republika
Dátum: 21. decembra 2020
Fullframe s. r. o.
Slavomír Kralovič, konateľ